piątek, 8 czerwca 2012

Zaczynam

Witam jestem kierowcą ciężarówki. Jeżdżę w okolicy Warszawy a głównie z Pruszkowa do Żabiej Woli na Univega. Chcę pokazać też inny tryb pracy kierowcy niż kierowca długodystansowy. Ja w przeciwieństwie do takich kierowców jestem codziennie w domu niestety mam rodzinę i taki tryb pracy jest dla mnie najwygodniejszy nie ukrywam, że chciałbym też jeździć w trasy no ale rodzinę miałem najpierw.
W mojej pracy nie dzieje się aż tyle co u kolegów i koleżanek z innych blogów ale też jest ciekawie i ja chcę to pokazać.
Pracuję w firmie, która zajmuje się produkcją warzyw głównie marchew i cebula, a teraz sałat, brokuł i seler. Na stanie mam dwie ciężarówki są to nowe pojazdy z 2010 roku (chłodnie). Jeden to zastaw MAN TGX + naczepa chłodnia i solówka Mercedes Atego też chłodnia.
Teraz jeżdżę raz w tygodniu do Katowic oczywiście prawie co dziennie do Żabiej Woli jeżdżę też na giełdę na Bronisze no i nie długo też będziemy prawdopodobnie jeździć do Poznanie.
Długo czytam inne blogi kierowców i tak postanowiłem pokazać też moją pracę która się różni od tych pokazywanych na blogach kierowców.
Zapraszam do czytania mojego blog myślę że będzie ciekawie.  

3 komentarze:

  1. Powodzenia. Będziemy śledzić blog.
    Zapraszamy też na nasz portal http://www.machineryzone.pl/uzywany-sprzet/1/transport0.html

    OdpowiedzUsuń